Andre uken av minutt for minutt gikk fem dager gjennom Jotunheimen. Bildet er fra turen fra Skogadalsbøen og ned mot Fleskedalen. Utsikt mot Hurrungane.

Hytte til hytte turer | Skogadalsbøen

Skogadalsbøen er en naturlig del av en rekke hytte til hytte turer i Jotunheimen. Hytta er også en del av SignaTuren OMVEIEN

Publisert: 23. august 2023
Inspirasjon

Fjelltur fra Sognefjellet via Fannaråken ned Utladalen

På denne turen får du med deg flere naturperler på kort tid: Bretur opp til Fannaråken, frodige Utladalen med Skogadalsbøen liggende i det grønne blant høye fjell, Vettismorki en åpen setervoll med praktutsikt mot Stølsmaradalen, og Vettisfossen i all sin storhet.

Helgetur fra Sognefjellet til Fondsbu

Dette er en perfekt helgetur for deg som vil oppleve indrefileten av Jotunheimen på et par dager.

Rundtur i Utladalen

I Utladalen lager topper og tinder, fosser og elvestryk et spennende eventyr for fjellvandrere. Hvis du ikke har vært der enda, har du noe vakkert i vente.

Omveien - Den vakreste omveien fra Lillehammer til Sognefjorden

Omveien er den nye langruta fra Lillehammer i Øst til Sognefjorden i Vest, en rute hvor man krysser Fjell-Norge på tvers og får oppleve det mest spektakulære landet har å by på