Bilder fra majestetiske Vesterålen under tredje uken av Monsen minutt for minutt. Her fra første del av fantastiske Dronningruta mellom Nyksund og Stø.

Gi et DNT-medlemskap i gave

Kjenner du noen som vil bli glad av å være mer ute i naturen? Nå kan du gi bort en gave som kan fylles med innhold og naturopplevelser hele året: Fjellturer etter T-merkede stier, kyststier, skogstier, skiløyper og over 550 hytter, fjellstuer og fyr ​​​​​​​du kan overnatte på.

KJØP VERDIKODE TIL MEDLEMSKAP

Disse typene medlemsskap kan du velge mellom:

• Vanlig medlemsskap (fra 145-810 kr avhengig av alder)
  • Familiemedlemskap (1445 kr)
  • Flerårig barnemedlemsskap frem til 12 år (1200 kr)
  • Jubileum - hovedmedlemskap i 10 år - (8100 kr)
  • Livsvarig medlemskap (20.250 kr)
    Gavekort til print - livsvarig medlem

Ved kjøp av verdikode til livsvarig medlemskap ta kontakt med medlemsservice for å få tilsendt gavekort og nøkkel: 40001870

Verdt å vite:

Når du ønsker å bestille et gavemedlemskap kjøper du en verdikode som kan brukes til aktivering av medlemskap.

• Verdikode kjøpt i perioden 1.november 2023 – 31.oktober 2024, gjelder for medlemskap ut 2024.
  • En verdikode må aktiveres senest 31.oktober 2024, for medlemskap ut 2024.
  • Kjøp av verdikode kan ikke refunderes.
  • Ved kjøp av verdikode, mottas en kode som benyttes som betaling ved registrering av medlemskapet.
  • Verdikoden kan kun brukes én gang.
  • Verdikoden kan brukes som betaling av et medlemskap i DNT, og kan ikke løses inn på hytter eller i DNTs butikker.
  • Verdikoden er ikke personlig, og kan gis videre om mottaker selv ikke ønsker eller kan benytte seg av den.
  • Har du gitt bort medlemskap for ett år, vil det nye medlemmet motta giro for påfølgende år automatisk. Det er frivillig om medlemmet ønsker å fornye medlemskapet.

Ved kjøp av verdikode er man bundet til disse vilkårene.

DNT-nøkkel i åpen hengelås. Foto.
DNT-nøkkelen gir tilgang til hundrevis av DNT-hytter over hele landet, og er selve symbolet på DNT.

DNT-nøkkelen

DNT-nøkkelen er for mange den viktigste medlemsfordelen med tilgang til rundt 400 hytter. Om du er medlem av DNT kan du deponere på nøkkelen og beholde den så lenge du har et gyldig betalt medlemskap.

Du kan kjøpe DNT-nøkkelen i vår nettbutikk, eller på et av disse utsalgsstedene.