Andre uken av minutt for minutt gikk fem dager gjennom Jotunheimen. Bildet er fra første etappe fra Bøvertun til Sognefjellshytta.

Foreningsnett

Foreningsnett er et internt informasjonsbibliotek for ansatte, tillitsvalgte og frivillige i DNT.  Du logger på med din Office 365-bruker i DNT eller med en privat Microsoft-konto som har fått tildelt tilgang.

Her finner du lenke til Foreningsnett

Har du ikke allerede tilgang til Foreningsnett, får du det slik:

• Har du en Office 365-bruker i DNT (@dnt.no) har du automatisk tilgang.
  • Andre får tilgang slik: Send en bestilling til hjelp@dnt.no med: Fullt navn, e-postadresse, mobilnummer, forening/turlag, rolle/verv.
  • IT sender deg da informasjon slik at du får opprettet Microsoft-kontoen du trenger (om du ikke allerede har en).Merk at invitasjonen du får er personlig.
  • Er du styreleder anbefaler vi at du bestiller en "@dnt.no" e-post som følger adressemalen "styreleder.navnpåmedlemsforening@dnt.no". Da vil du automatisk få tilgang. Dette kan du også bestille via hjelp@dnt.no.