Siste uken av NRKs sommersending i 2018 gikk gjennom Indre Troms og bildet er tatt like ved grensen mot Sverige og Finland. Frode Hals og Amalie Fjellsøy;

Fjeltreffen er lagt ned - dra på singeltur med DNT

Fjelltreffen, DNTs sitt eget sjekkenettsted for de som ønsker å finne en turpartner, er lagt ned. Drømmer du om å finne kjærligheten til fjells? Dra på singletur med DNT!

Fjelltreffen ble lagt ned i 2022, men det er fortsatt mulig å finne nye turvenner på singeltur med DNT.

Fjellet er vel et mye bedre sjekkested enn byen? Her møter man mennesker med like interesser og praten går lett i peisestua om kvelden. Kanskje den tynne fjellufta får blodet til å bruse litt ekstra?

Singelturene er for ulike aldersgrupper, og det er avslappet og god stemning. Turene byr på fine turer i flott natur, avslapning i hytta, nydelige middager, og ikke minst hyggelig sosialt samvær og kanskje noen nye venner!

Tur til Gressholmen
Fjellsjekkereglene
Grønn lue betyr at du er singel!
Fjellsjekkereglene
Grønn lue betyr at du er singel!