Tilbake til Aktuelt

Grønn fredag

I Norge har vi et forbruk på turtøy og turutstyr som er meget høyt. Samtidig er det dyrt! Grønn fredag er et tilbud der du kan selge det du ikke selv bruker lenger, kjøpe brukt det du trenger selv og få hjelp til å fikse favorittklærne så de holder enda noen år til!

Publisert: 19. november 2023
Foto:

Benytt sjansen til å rydde i kleskapet! Klær er laget for å brukes, og vi kaster alt for mye brukbart tøy! Gi det nytt liv via oss!

Hele uka:

Vi tar imot klær og utstyr til Grønn fredag hele uka i tursenteret.

Du bestemmer selv pris, og kjøper vippser direkte til selger.

Fredag 24. november:

Vi åpner kl 12.00 denne dagen!

Vafler og kaffe til alle som ønsker.

Fra kl 15.00 til kl 18.00 blir det mulighet til å få hjelp til å fikse klær og kanskje noe utstyr som soveposer osv.

Vi har to flinke damer på plass i Tursenteret som vil hjelpe og veilide slik at du selv kan fikse plagget ditt.

Vi har det du trenger av utstyr, så bare kom!

Kl 1900 stenger vi og avslutter for dagen!

DETTE ER ER ET DNT UNG Arrangement!

Annet salg i Tursenteret vil følge vanlig åpningstid.

Utstyr må hentes innen fredag 1.12, klær som kun er hengt opp for salg på grønn fredag må også hentes igjen innen 1.12.

Dersom det ikke er solgt da! :D

Bli frivillig i Kongsberg