Barnas Turlag i Haugesund Turistforening

Barnas Turlag arrangerer turer, lek og moro for barnefamilier med barn 0-12 år. Gjennom gode naturopplevelser, det enkle friluftsliv og spennende aktiviteter vil frivillige foreldre tilrettelegge for et sunt og godt friluftsliv for barna. På turene vil en treffe andre barnefamilier og barna får nye lekekamerater.

Barnas Turlag blir ledet av frivillige foreldre, og på alle turene er det alltid foreldrene som har ansvar for egne barn. På Barnas Turlag turer kan en delta så often en vil, og en kan være med om en er medlem eller ikke medlem.

Vi har flere Barnas Turlag rundt i Haugesund Turistforening. Følg dem på Facebook!