Tilbake til Aktuelt

Turkart Kviteseid

Kviteseid Turlag har utarbeida eit turkart som dekker Kviteseid kommune, og litt innpå nabokommunane.

Publisert: 05. oktober 2023
Skrevet av: aeu
Foto:

Turkartet inneheld blant anna dei T-merka stiane til Kviteseid Turlag,  og mange andre stiar.

Kartet er trykt på tyvek, eit papir som gjer kartet svært haldbart mot både vatn og revning. Turkartet er trykt på to sider, den eine sida er kart, og på den andre sida er det informasjon om turområder m.m.

Turkartet blir å få kjøpt fleire stadar i kommunen,  bl.a. hos Kviteseid Bok og Papir, Vrådal Turistkontor.

Du kan og bestille kartet frå Kviteseid Turlag, og få det tilsent i posten.

Send melding til turlaget, og betal kr 229 per kart + kr 50 per sending i porto til Vipps nummer 807250 (Kviteseid Turlag).
Pass på å få rett sum og namn frå bestillinga i meldingsfeltet slik at me slepp ekstraarbeid.

God tur!

Bli DNT-medlem