SjekkUT-turmål på Hadeland

Med SjekkUT i UT-appen kan du registrere dine besøk på våre turmål på Hadeland og være med i våre turkonkurranser.

Publisert: 20. september 2023
Skrevet av: Hans Gunnar Wien

Dette må du gjøre:

Last ned siste versjon av UT.no-appen til smarttelefonen.
Registrer deg som bruker av UT.no med brukernavn og epostadresse - du får en epost til den adressen som en kontroll på at det er riktig person som registrerer seg.

Slik bruker du UT.no på telefonen i konkurransen

Inne i UT.no- appen velger du alternativet "Utforsk i meny-linja nederst på skjermen. Bla deg ned til "Lister i nærheten" Her finner du nå to av våre aktive lister "Topp 40 DNT Hadeland" og "Nært og fjernt med DNT med DNT Hadeland" Når du velger en av disse listene får du opp en beskrivelse av lista og en oversikt over turmålene som denne lista/aktiviteten består av.

Velg turmålet og ta deg dit.

Klikk på bildet av turmålet i app'en slik at du får opp kartet der turmålet er markert. Når du er max. 75 meter unna toppen/turmålet klikker du på ikonet i kartet og Sjekker ut.
Denne versjonen av  UT.no som SjekkUt nå er en integrert del av, krever at det er mobildekning på turmålet.

Følg denne linken for  mer informasjon: Hva er SjekkUt