Turforslag fra DNT Hadeland

Mange av fellesturene våre samler vi i et eget turprogram

Publisert: 05. mai 2023
Skrevet av: Hans Gunnar Wien
DNTs tilbud

Turprogram for 2024

Turprogrammet for 2024 er variert og inneholder turer for barn og voksne i alle aldre. De fleste av turene er lokale, men vi tilbyr også turer til fjernere strøk i Norge. Det er også spontan-turer i tillegg til det som står oppført i programmet, så det er lurt å følge med på hjemmeside og sosiale medier. Vi sender også ut nyhetsbrev i slutten av hver måned. Dersom du ikke får dette, kan du gå inn på dine medlemsskap-sider på dnt.no og krysse av for at du ønsker tilsendt informasjon på epost.

Topp 40 DNT Hadeland

Vi har plukket ut 40 turmål rundt på Hadeland. Disse kan besøkes når du måtte ha tid og lyst. Besøket kan registreres med SjekkUt funksjonen i UT.no appen og dersom du registrerer deg i denne er du med på trekninger av hyggelige premier. Husk å registrere deg i lista.  Oversikt over turmålene finner du på UT.no

Nært og fjernt med DNT Hadeland

Dette er en aktivitet som består i å besøke 10 utvalgte topper på Hadeland, eller litt lenger unna. Toppene skal besøkes minst én gang i sommerhalvåret, og én gang i vinterhalvåret. Frist for besøk er 31.12.24, og besøkene registreres i UT.no appen. Husk å registrere deg i lista. Se mer om konkurransen på UT.no