Gulsjøhytta

Publisert: 07. september 2023
Skrevet av: Hans Gunnar Wien
Artikkel

Gulsjøhytta ligger ved Søre Gulsjøen, den har to soverom med to køyesenger i hvert rom, stor stue med kjøkkenkrok og spisebord, propan til matlaging. Ta med drikkevann, vaskevann hentes i Søre Gulsjøen. Fine grusveier å sykle på, båt og kano er tilgjengelig med fiskemuligheter i vannet nedenfor hytta. Høsten 2021 ble det etablert en bryggeløsning som også gir enklere tilrettelegging for bading og fisking i Gulsjøen. Jotunheimstien går gjennom dette området så her er det gode overnattingsmuligheter for vandrere langs Jotunheimstien.
Senger bookes enkeltvis, DNT's standardpriser benyttes.
Hytta/senger disponeres fra kl. 14 ankomstdagen til kl. 14 avreisedagen.
Vanligvis er vegen åpen fram til hytta både sommer og vinter, men dersom du er i tvil, sjekk hjemmesiden til Brandbu og Tingelstad almenning.
Det er mulig å parkere ved hytta.

Se og bestill hytta på Ut.no

Gå til Gulsjøhytta på UT.no