DNT Aktiv Tønsberg og Omegn

Velkommen til turgruppa AKTIV i DNT TO. Turgruppa passer for enhver voksen som ønsker å gå turer med litt fart og trykk for å få opp pulsen i et hyggelig fellesskap. Vi har alltid kvalifiserte turledere som sørger for trygg og inkluderende aktivitet.

Har du ikke vært med før? Første mulighet er nært! Vi har turer som passer hele året.

Vi legger opp til  kveldsturer på 2-3 timer i høyt tempo (uten å løpe) og lite pauser. Man skal bli svett på ryggen!

Noen søndager tar vi en lengre tur på 5-7 timer i variert terreng, både på og utenfor sti. Disse turene er i mer moderat tempo, men man må være vant til å bevege seg jevnt over tid.

Vi har også noen overnattingsturer hvor det gjelder å lese turbeskrivelsen godt for å se om turen passer deg.

DNT Aktiv Tønsberg og Omegn har en egen facebook-gruppe. Her legger vi ut informasjon om kommende turer samt bilder og kommentarer fra gjennomførte turer. Dette er en lur gruppe å være med i  - for da kommer påminnelsene opp i feeden din på facebook. Vi ønsker oss mange nye turdeltakere, så finn gruppa vår og bli med på tur! :) AKTIV, DNT Tønsberg og Omegn

Her kan du lese om noen av AKTIV sine tidligere turer

AKTIV: Trugetur Botnemarka 9. jan
Turreferat