Tor Arne Hitland og barna i forbindelse med filminnspilling i Bergen.

Barnas Turlag i DNT Sandefjord

Barnas Turlag er et tilbud til barnefamilier med barn 0-12 år. Gjennom gode naturopplevelser, det enkle friluftsliv og spennende aktiviteter vil vi tilrettelegge for et langt, sunt og godt friluftsliv for barna og deres familie. Hensikten med tilbudet er å legge grunnlag for et langt, sunt og godt friluftsliv med basis i gode minner fra barndommen.

Turer

Barnas Turlag har turer, leirer og arrangementer for enhver smak. Enten du er en erfaren stitråkker eller en naturfersking kan du finne en tur som passer deg og din familie. Prøv klatring og kano, utforsk livet i fjæra, lære å tenne bål eller prøv deg på skitur. Tilbudet varierer fra år til år og avhenger av frivillige turledere. Turene er familiarrangement og med mindre noe annet er angitt skal barna ha med voksenfølge på alle turene.

Turleder

Alle turledere  i Turistforeningen har gjennomgått kurs i turledelse  og er sertifisert i henhold til DNTs krav. Dette er personer som ønsker å bidra til at flere barn får gode naturopplevelser. Vi ønsker oss alltid flere med på laget. Ta kontakt med oss for mer informasjon

Bli med oss på tur

Turene annonseres i aktivitetskalenderen og på Facebook. Lik oss og få alltid det sist oppdaterte tur-programmet!