Barn står på fjelltopp med hendene i været og ser mot havet. Foto

Turar for barn | Sotra Øygarden Turlag

Barnas Turlag er ei turgruppe for barn i alderen 0–12 år.  Gruppa passar for dei som vil bli med på arrangement og oppleve friluftsliv saman med andre barn. Turboklubben er ei turgruppe med faste aktivitetar.

Publisert: 08. oktober 2023
DNTs tilbud

Barnas Turlag

Barnas turlag arrangerer mellom anna Kom Deg ut-dagen kvar vinter og haust. Dette er eit flott arrangement som er ope for alle. Det er ein fin måte å verte kjend med Barnas Turlag. Maskoten til Barnas turlag heiter Turbo, og han dukkar alltid opp på Kom Deg Ut-dagen.

Me arrangerer mindre arrangement ellers i året også. Sjå vår aktivitetsliste for å finne det arrangementet som passar deg best.

Turboklubben

Turboklubben er et friluftslivstilbod for barn med faste treff i nærmiljøet. Målet med Turboklubben er å lære barn enkelt og naturvenleg friluftsliv ved å være ute saman, leike, oppleve, undre, utforske og lære om naturen. Det er eit lågterskeltilbod som gjev barna sjølvtillit og god sjølvkjensle gjennom meistring i naturen. Barna knytter nye venskap.

Me gjer merksam på at barna må ha med seg ein vaksen. Alle vaksne har ansvar for eigne barn slik at turleiarane får gjennomført planlagt aktivitet.

Pakk i sekken:

• niste og drikkeflaske /termos
  • hovudlykt
  • sitteunderlag
  • spikkekniv (om du har)
  • Lett bytetøy

Det er gratis å være med i Turboklubben, men barnet må være medlem av DNT.

I dag har me to Turboklubber i Øygarden Kommune:

Turboklubben Midtre Øygarden (følg Facebooksida HER

Turboklubben Nordre Øygarden (følg Facebooksida HER

BLI MEDLEM HER

Turer og kurs i BHT
Personaltur til Solrenningen, 12.–13. september 2023.
Turer og kurs i BHT
Turtips på Vestlandet
Grottetur til Telavåg på Sotra, april 2020.
Turtips på Vestlandet