DNT gir deg sommer ved kysten!

Visste du at DNT har mange hytter langs kysten?

Mange forbinder DNT med fjellet, naturlig nok. Stadig flere oppdager likevel at du som DNT-medlem har mange muligheter for en fin og rimelig sommerferie langs kysten. Sjekk ut våre kystnære hytter og fyr!

Her presenterer vi en del av hyttetilbudet landsdel for landsdel.

Sørlandet

Mange forbinder Sørlandet med sommeferie. Her kan du bo på fyr, hyggelige småbruk og i sjarmerende sørlandshytter. Sol, sommer og badeferie venter!

Annonse:

Østlandet

Fra de ytterste holmer til bynært i Oslofjorden! Østlandet har mye kyst. Bli kjent med en del av våre kysthytter her.

Vestlandet

Fra moderne hytter du kan leie i sin helhet, til sommerferie i fyrvokteres fotspor. Padling, fugletitting og mektig hav. Hvorfor ikke ta sommerferie på Vestlandet?

Nord-Norge

Visste ut at denne landsdelen har hytta som i 2014 ble kåret til den vakreste kysthytta i landet? Sjekk ut Gjælentunet og andre DNT-hytter langs kysten i nord.

DNTs hyttebestilling

På hyttebestilling.dnt.no kan du utforske våre hytter, utforske i kart, se hva som er ledig når og bestille ditt neste opphold. Planlegg turen i dag og bestill plass!

Gå til hyttebestilling