Turgjeng går vekk fra hytte med sekk på ryggen.

Hytte-til-hytte-tur med DNT

Med lettere sekk og en seng som venter, er hytte-til-hytte-turen en ypperlig måte å teste turlivet på.

Det er få ting som kan måle seg med følelsen av å komme frem til en hytte etter en lang og fin dag på tur, sette fra seg den tunge sekken og nyte sola i hytteveggen. DNT-hyttene er kjent for sin uformelle og koselige stemning.

​​​​​​​Å gå fra hytte til hytte er en fantastisk måte å oppleve norsk natur på. Du går på merkede stier, og om kvelden kommer du fram til et tørt og varmt rom. Du har muligheten for å tørke klær, sove i en seng, lage mat, og møte andre turgåere. Her finner du våre fellesturer fra hytte til hytte i år. Bli inspirert og meld deg på!

Vil du gå langt? Prøv våre anbefalte langturer: DNT Signaturer

Annonse: