Viktige dokumenter - Larvik og Omegns Turistforening

Her finner dere Larvik og Omegns Turistforenings visjoner og verdier, årsrapporter, handlingsplaner, vedtekter og andre viktige dokumenter.

Visjoner og verdier

DNTs visjon "Naturopplevelser for livet" er styrende for all virksomhet i organisasjonen. Verdiene skal gjenspeiles i Larvik og Omegns tilbud.

Formål

Larvik og Omegns Turistforening har som formål å fremme et enkelt, naturvennlig og sikkert friluftsliv.

Formålet oppnås ved å:
- Opparbeide og merke ruter for fotturer og skiturer.
- Utarbeide turbeskrivelser og drive veiledning.
- Bygge og drive turisthytter.
- Arrangere turer, møter og kurs.
- Verne om naturen.

Årsmøtet

Årsmøtet er LOTs øverste organ og avholdes hvert år innen utløpet av mars måned.

Se protokoll fra årsmøtet her:

Referat årsmøtet 2024.

Referat årsmøtet 2023.

Referat årsmøtet 2022.

Årsrapport

Årsrapporten sammenfatter LOTs viktigste arbeid i året som gikk, og gir et bilde av bredden i våre aktiviteter.

Årsrapport 2023.

Årsrapport 2022.

Årsrapport 2021.

Handlingsplan

Handlingsplan for 2024 ble revidert og vedtatt på årsmøtet i LOT 12.03.2024.

Handlingsplanen beskriver hva foreningen skal prioritere de nærmeste årene. Dette vil også lette styrets arbeid som vil ha en vedtatt plan å jobbe etter.

Vedtekter

LOTs vedtekter ​​​​​​​ble sist revidert og vedtatt mars 2022.

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening