Til Om DNT
Kart

Strategiske samarbeidspartnere

Våre partnere hjelper oss til å gi flest mulig naturopplevelser for livet. Med deres bidrag kan vi gjennomføre viktige prosjekter, arrangementer og aktiviteter gjennom hele året. Vi takker varmt for støtten!

Turpartnere

Gjensidige
Vinterkurs og aktivitet med DNT Sentralt på Fondsbu. Tema
Publisert: 03. november 2023

Gjensidige

Som DNT medlem har du gunstige forsikringsfordeler i Gjensidige. Du får rabatter på reiseforsikring, innboforsikring og bilforsikring dersom du ikke har disse forsikringene i Gjensidige fra før. Med gode forsikringer kan du nyte turen enda mer. Målinger viser at våre medlemmer er svært fornøyd med hvilke skader forsikringene dekker, kundebehandlingen og oppgjørstiden i Gjensidige

Bergans
Publisert: 20. mars 2024

Bergans

Gilde
Vinterkurs og aktivitet med DNT Sentralt på Fondsbu.

Gilde

Norsk Tipping
For meg handler vinteren om stillheten i naturen. Denne dagen var vi tre venner på ski i Norges eldste stolheis, Oppheimsheisen i Voss kommune. Når alt går så fort så var det fint å kunne ta en alternativ lunsj svaiende mellom tretoppene midtveis i nedfarten.
Person på bildet: Peder Hiis Finalister fra fotokonkurransen. Vinter 2017.
Artikkel

Norsk Tipping

NorgesGruppen
Kom deg ut-dagen 7. februar 2016.

NorgesGruppen

Alfa
Andre etappe av trekanten i Trollheimen mellom Jøldalshytta og Trollheimshytta. Tips

Alfa

Alfa er et norsk familieeid sportskomerke som har eksistert i 90 år. Alfas visjon er å bidra til bedre turopplevelser ved å tilby en uovertruffen kombinasjon av kvalitet og komfort, gjennom ren, ærlig og brukersentrert produktutvikling som utfordrer gjeldende standarder.​​​​​​​ Alfa ser det som en viktig del av sitt virke å vise samfunnsansvar og ikke minst ta et standpunkt i samfunnet vi er en del av.

Devold
Bærekraft

Devold

Entur
Bilder fra fjellferie 2019.

Entur

Atea
Haukeliseter. Mars 2020.

Atea