For meg handler vinteren om stillheten i naturen. Denne dagen var vi tre venner på ski i Norges eldste stolheis, Oppheimsheisen i Voss kommune. Når alt går så fort så var det fint å kunne ta en alternativ lunsj svaiende mellom tretoppene midtveis i nedfarten.
Person på bildet: Peder Hiis Finalister fra fotokonkurransen. Vinter 2017.

Norsk Tipping

Norsk Tippings samfunnsoppdrag er å tilby spill som skaper spenning og underholdning innenfor ansvarlige rammer. Overskuddet som skapes fordeles til samfunnsnyttige formål. Selskapets overskudd fordeles til formålene som er vedtatt i Lov om pengespill.

Publisert: 26. mars 2024
Artikkel

Norsk Tipping bidrar gjennom sine spill til store overskudd til samfunnsnyttige formål og spennende opplevelser for alle, om dette er i en ballbinge, i en konsertsal eller ute i naturen. Selskapet er gjennom tildeling av spillemidler blant annet en viktig medspiller for DNTs medlemsforeninger og hyttene i systemet. Gjennom samarbeidet med DNT sentralt har Norsk Tipping også en lokal avtale med Hamar og Hedemarken Turistforening. Les om Norsk Tippings samfunnsansvar.