Til Samarbeidspartnere
Hus

XL-bygg

XL-BYGG er Skandinavias største byggevarekjede og DNTs første Hyttepartner. XL-BYGG eies av Mestergruppen AS som er en av landets ledende byggevareaktør i Norge både målt i omsetning og antall butikker. Byggevarekjedene XL-BYGG har ca. 95 byggevareutsalg og antall butikker er stigende. Mestergruppen arbeider kontinuerlig med å integrere bærekraft på en stadig mer helhetlig måte i konsernets samlede virksomhet. Selskapet har etablert sin egen bærekraftstrategi hvor det jobbes etter en modell hvor man hele tiden søker å utvikle produkter, tjenester og logistikk slik at det påvirker samfunnet vi er en del av på en positiv måte.