Til Larvik og Omegns Turistforening
Kart

Om Larvik og Omegns Turistforening

Larvik og Omegns Turistforening ble stiftet av unge og eldre turentusiaster 29. oktober 1930. Det er en aktiv og voksende forening som dekker hele Larvik kommune. Vi har et spennende og inkluderende turtilbud for mennesker i alle aldre.

Formål

Larvik og Omegns Turistforening har som formål å fremme et enkelt, naturvennlig og sikkert friluftsliv.

Formålet oppnås ved å:
- Opparbeide og merke ruter for fotturer og skiturer.
- Utarbeide turbeskrivelser og drive veiledning.
- Bygge og drive turisthytter.
- Arrangere turer, møter og kurs.
- Verne om naturen.

Visjoner og verdier

DNTs visjon "Naturopplevelser for livet" er styrende for all virksomhet i organisasjonen.

Verdiene skal gjenspeiles i Larvik og Omegns tilbud.

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne på telefon eller e-post, eller kom innom vårt Tursenter. Tursenteret er Larvik og Omegns Turistforenings kontor og turbutikk.

Kontaktinformasjon og Tursenter

Medlemsfordeler

Medlemmer i Larvik og Omegns Turistforening har i tillegg til DNTs felles medlemsfordeler, en rekke lokale fordeler.

Medlemsfordeler i Larvik

Viktige dokumenter

Her finner dere Larvik og Omegns Turistforenings visjoner og verdier, årsrapporter, handlingsplaner, vedtekter og andre viktige dokumenter.

Les videre

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening