Åkersætra leirsted

Bli frivillig i Hamar og Hedemarken Turistforening

Dugnadsarbeid er selve ryggraden i turistforeningens virksomhet. Uten innsatsen fra hundrevis av frivillige over hele landet hadde turistforeningene aldri kunnet opprettholde det store tilbudet og aktivitetsnivået. Hamar og Hedemarken Turistforening har behov for dugnadshjelp på flere områder i løpet av et år. Hva vil du bidra med?

Publisert: 05. mai 2023
Om DNT

Male hytter, merke stier, ta bilder, lede turer, steke vafler, snekre eller sitte i et styre. Under kan du lese mer om noen av de ulike frivilligrollene vi har.

To damer vasker vinduer på Lageråkvisla.

Vi trenger mange for å utføre oppgavene som er beskrevet nedenfor. Der finner du adresser til personer du kan kontakte. Ønsker du å bidra på andre områder eller finne ut hva som kan passe best for deg? Kontakt en av de ansatte i HHT!

Ansatte i HHT

Hva vil du bidra med?

Frivillig i HHT Stange krets

Ønsker du å bli frivillig og bidra for HHT Stange krets?

Frivillig i HHT Løten krets

Ønsker du å bli frivillig og bidra for HHT Løten krets?

Frivillig i HHT Ringsaker krets

Ønsker du å bli frivillig og bidra for HHT Ringsaker krets?