Serveringsvakt på Lageråkvisla

Publisert: 05. oktober 2023
Artikkel

HHT holder serveringshytta på Lageråkvisla åpen søndager fra skolestart til og med høstferien, og i romjula fra 2. til og med 6. dag jul og deretter alle helger fram til påske + hver dag i vinterferien og alle dager i påsken. Denne hytta er basert på dugnadshjelp fra våre egne medlemmer. Har du lyst til å ta en serveringsvakt? Ta kontakt med HHT-administrasjonen.

E-post: hht@dnt.no

tlf 482 59 734 (i tursenteret)

eller registrer deg i DNTs frivilligsystem: https://dnt.mobilise.no/mobile/ (Velg Hamar og Hedemarken Turistforening)

For at du skal slippe å huske flere brukernavn og passord vil det være samme påloggingsinformasjon i frivilligsystemet som på "min side" på dnt.no.

Veileder for registreringsprosessen:

Frivilligsystemet.pdf

Vi trenger dugnadshjelp på Lageråkvisla i vinter