DNT Ung Valdres

Vi i DNT Ung Valdres ynskjer å ha DEG med på tur. Er du mellom 13 og 25 år og ynskjer å møte javnaldrande med same interesser? DNT Ung er Norges største friluftsorganisasjon for ungdom, med over 43 000 medlemmer.

Publisert: 09. august 2023
Artikkel

Vi har tilbod om:

• skredkurs
  • klatring
  • Synshorn Via Ferrata
  • Basecamp
  • isbading
  • hundekjøring
  • strikkhopping
  • kajakk kurs
  • bålturer
  • nærturer
  • rafting
  • turleiarkurs

Har du tips om andre aktiviteter?

og ynskjer å fortsette med tilsvarande aktiviteter framover.

Kjenner du også på ei turleiarspire i magen og har lyst å vere med å påverke aktiviteten i DNT Ung Valdres, så arrangerer vi også turledarkurs. Med dette som utgangspunkt får du muligheten til å vere med å bestemme og leie aktivitetar.

Til slutt vil vi seie at om de har spørsmål eller forslag på turar og aktivitetar som de ynskjer å vere med på eller at vi skal arrangere, så er vi opne for innspel. Send gjerne idéen din til ung@dntvaldres.no.

Her skjer mykje spennande, så følg med! Vi gledar oss til å sjå akkurat DEG på neste arrangement!

Med gledeleg og aktiv turhelsing frå oss i DNT Ung Valdres.