Dugnadsbilder fra desember 2016. Dugnadsbilder fra desember 2016.

Refusjon av utgifter i DNT Harstad og Omegn

Refusjon av utgifter og kjøregodtgjørelse. Benytt skjema og send dette til oss sammen med tilhørende bilag og kvitteringer.

Publisert: 25. april 2024
Skrevet av: Jørn Arild Thorvaldsen
Om DNT

Som frivillig på oppdrag for DNT Harstad og Omegn får du dekket kjørekostnader og utlegg etter avtale.  Les mer om praktisering av Frivilligordninger.

Kjøregodtgjørelse, refusjons av reiseutgifter

Gjelder ansatte, tillitsvalgte og medlemmer som utfører arbeid eller avtalt dugnad for DNT Harstad og Omegn

Kjøring egen bil dekkes med kr 3,50 for transport og kjøring knyttet til dugnadsarbeid. Tillegg for tilhenger med kr 1,00
Samkjøring skal benyttes der dette er mulig.
Reiseutgift (kost/reise) dekkes etter bilag avgrenset av Statens satser.

Skjema for refusjon og reise.xlsx

DNT Harstad og Omegn behandler alle bilag elektronisk. Scann bilag eller bruk en app på telefon. Send refusjonskrav og reiseregning med bilag til: post@dnt.harstad.no