Til Turtips
En foss som renner ned fra en klippekant om sommeren, med en skråning full av blomster og en i forgrunnen
Hus

Anbefalte dagsturer fra hyttene i Sylan og Trollheimen

Her har vi funnet fram til en rekke ulike dagsturer du kan gjøre med en av turisthyttene som "basecamp". De første er basert på de betjente hyttene våre, etterfulgt av turer for de selvbetjente. Du kan velge om du vil forhåndsbestille plass eller komme på drop in besøk på våre hytter.

Kremturer fra DNT-hyttene i Trollheimen
Jøldalen juli 2023 Inspirasjon
Publisert: 12. mai 2023

Kremturer fra DNT-hyttene i Trollheimen

Kremturer fra DNT-hyttene i Sylan
Person står med armene utstrakt og ser vekk fra oss, ut over steinete fjell-landskapet foran oss. Inspirasjon
Publisert: 19. juli 2023

Kremturer fra DNT-hyttene i Sylan

DNTs hyttebestilling

På hyttebestilling.dnt.no kan du utforske våre hytter, utforske i kart, se hva som er ledig når og bestille ditt neste opphold. Planlegg turen i dag og bestill plass!

Gå til hyttebestilling

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Hytte-til-hytteturer i Midt-Norge