Villmarksgruppa

Villmarksgruppa går tur hver tirsdag. Vi fokuserer på felleskap og god psykisk helse, og vi tenker at det å bruke naturen aktivt er medisin i seg selv.

Villmarksgruppa er et samarbeid mellom Larvik og Omegns Turistforening (LOT) og Larvik kommune, rus og psykisk helsehjelp.

Vårt mål er at alle skal kjenne seg trygge i gruppa. Bålet tennes og de gode samtalene rundt bålet er viktige for oss.
Vi brukes som oftest nærområdet, men krysser også kommunegrenser. Det blir enkle turer som ikke krever mye utstyr, men husk varme klær, gode sko, og ta med deg lunsj.

Vi arrangerer turer hver tirsdag kl. 10.00.
Oversikt over turene finner du i eget turprogram. Ta kontakt for mer informasjon.

Er dette noe for deg?
Ta kontakt:
Bjarte Gjone, tlf. 45516408 (Larvik kommune)
Ingjerd Beate Nyhus Larsen, tlf. 99237747 (LOT)

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening