Toppturer i Larvik

​​​​​​Toppturer i Larvik er et tilbud til deg som liker å gå tur og samtidig vil bli bedre kjent i våre turområder. Toppene ligger spredt i hele Larvik kommune. Noen turer er korte 15 minutters turer, mens andre tar 4-5 timer. Her skal de fleste finne noe som passer for seg.

Publisert: 05. oktober 2023
DNTs tilbud
Tre mennesker som går i skogsområde.
Topptur til Farmenrøysa med Larvik og Omegns Turistforening. Foto: Henning Simonsen

Topptur-konkurransen:

Voksne med 12 klipp eller barn under 12 år med 8 klipp, kan delta i trekningen av turutstyr. Kortet leveres til LOTs Tursenter innen 15. oktober hvert år for å bli med i trekningen.
Besøk kan registreres på klippekortet, eller du kan benytte SjekkUT-funksjonen i UT-appen.

Bli med og samle toppturer!

Toppturpakken 2022-24

De 19 toppene i den nye toppturpakken for 2022-2024 venter deg!

Det er noen endringer. Haugeneåsen er tatt ut, og i tillegg er det kommer inn to nye topper: Pinås i Lågendalen/Styrvoll og Farmenrøysa i Lågendalen/Kvelde. Dette er flotte turer som vi tror at dere vil få mye glede av!

Velkommen til flotte turopplevelser!

Kjøp av kart og klippekort

Toppturpakker med klippekort, turkart og veibeskrivelse til toppene selges disse stedene:

I Larvik og Omengs turistforenings Tursenter Storgata 25.
Norli Bokhandel på Amfi

• Stavern Sport