Seniorgruppa i Larvik

Er du over 60 år, og har lyst til å komme ut i frisk luft, få flotte naturopplevelser og bli med på turer i hyggelig selskap? Da bør du bli med i Larvik og Omegns Turistforenings Seniorgruppe.

LOTs Seniorgruppe arbeider for økt sosialt samvær i form av turer, reiser og sammenkomster av forskjellige slag. Fysisk aktivitet etter evne.

Meld deg inn i Seniorgruppa

Du er velkommen til våre turer selv om du ikke er medlem. Vi setter imidlertid stor pris på at du som bruker tilbudet også blir medlem i Larvik og Omegns Turistforening. Fordi de fleste turene er gratis, er det ved å bli medlem at du kan støtte vårt arbeid slik at vi kan fortsette å tilby gratis turer.
Noen av våre lengre turer eller større arrangementer har deltakeravgift (ca. 3 arrangementer årlig), og på disse er det rimeligere for DNT-medlemmer.

Alle seniorer som er medlemmer av Larvik og Omegns Turistforening er automatisk medlemmer i Seniorgruppa.

Vår og høst arrangerer vi formiddagsturer stort sett hver torsdag, gjerne på beina i nærterrenget.
Vanligvis starter vi fra Bøkeskogen kl. 11.00.

Noen av turene er av lengre varighet, fra 2-5 dager, gjerne med buss og med overnatting eller opphold på betjent hytte/hotell. Dessuten arrangerer vi møter med program i tilknytning til våre aktiviteter, samt festlige sammenkomster som sommerfest og foredragsmøter.

Seniorgruppas turer publiseres i aktivitetskalenderen over fortløpende.
Du finner også alle turene i LOTs turbrosjyre som kan hentes på LOTs Tursenter.

Bli frivillig i Larvik og Omegns Turistforening