Ved Kløvmyrkjølen

Tirsdagstrampen i Løten 2024

Vil du bli kjent med turmulighetene i Løten kommune, skal du bli med Tirsdagstrampen på tur! Turene går som navnet sier på tirsdager – alltid kl. 18.30, men fra ulike steder i Løten.

Hver tur har med en kjentmann som forteller om kulturminner og steder man passerer. Lengden er ca. 5 km om ikke annet er oppgitt. Ta med termos og ”biteti”, vi legger alltid inn ei pause underveis. Vel møtt – bli med på tur i Løtens vakre natur! Spørsmål rettes til turleder på hver enkelt tur - kontaktinfo finner du i turbeskrivelsen.

Start kl. 18.30 – presis!

Årets første tirsdagstramp starter ved Klevfos Industrimuseum 7. mai, hvor vi blir med på en spennende historisk rundtur med Tor Karseth som guide og underholder. Lettgått tur på 3-4 km, med kafferast underveis.

Første tirsdagstramp i 2024 er 7. mai. og den siste arrangeres 3. september. Se alle turene som er planlagt her: