Frivilligordninger

Publisert: 09. januar 2024
Artikkel

Som frivillig i DNT Sunnmøre får du dekket utgiftene du har som er forbundet med oppdraget. Dekning av reiseutgifter utover normalen må avtales med administrasjonen på forhånd.

Hvis du som frivillig tilfredsstiller aktivitetskravet* har du følgende goder:

• Du får 20% rabatt på veiledende pris i butikken i Kongens gate 17, Ålesund
  • Du får gratis overnattinger på våre hytter (må være aktiv frivillig gjennom året)
  • Du får mulighet til å kjøpe DNT-klær blant annet fra Bergans, Devold og Alfa til sterkt rabatterte priser gjennom DNT-butikken
  • Du blir invitert på arrangementer for frivillige i DNT Sunnmøre
  • Tilbud om kursing og samlinger
  • Julegave

*Aktivitetskravet er 3 dager som turleder eller deltaker på dugnad i løpet av året.

Hytteverter får dekt reise etter avtale, kost og losji under oppdraget. Annet kan være avtalt i spesielle tilfeller.

Takk for at du er frivillig!

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.