Dugnadsregistrering

På denne siden finner du informasjon om hvordan dere registrerer aktiviteter og frivillig arbeid, og hvordan dere finner oversikt over hva som er registrert.

Publisert: 09. januar 2024
Artikkel

For DNT er det viktig å holde oversikt over antall aktiviteter som er gjennomført i løpet av året, og hvor mange dugnadstimer som er gjennomført. Registering av dugnad og aktivitet er viktig for å synliggjøre den enorme innsatsen som legges ned i DNT.

Innen 1. februar trenger vi ditt antall dugnadstimer for året som har gått. Dugnadstimer omfatter alt av frivilligarbeid som er gjort i DNT Sunnmøre; styremøter, gruppemøter, turlederoppdrag, dugnader, reportasjer, forberedelse til møter, turer, dugnader etc. Her leser du mer om hvordan registrere dugnad:

Registrering av dugnad og aktivitet
Frivillige skal sende inn dugnadsoversikt for forrige år innen 31.januar. Oversikten sendes til dnt.sunnmore@dnt.no. Administrasjonen registrer timer for fellesarrangementer (f.eks Kom deg ut-dagen) og større møter/seminarer.

Hyttekomiteer
Hytteansvarlige samler inn dugnadsoversikt for innsats fra alle i den aktuelle komiteen.

Skjema:

Registrering tur- og dugnadsstatistikk

Oversikt registrert dugnad

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.