Digitale kurs for frivillige i DNT Sunnmøre

I Motimate finner du digitale kurs du som frivillige må ta. Her ligger blant annet ambassadørkurset, sikkerhetskurs og kurs i etiske retningslinjer. Dette er kurs som alle frivillige må ta. I tillegg er det egne kurs til deg som har styreverv.

Publisert: 09. januar 2024
Artikkel

Kursene dine i Motimate
Kursene dine i Motimate finner du her: Kurs i Motimate

Hvis du ikke har bruker i Motimate ennå får du det på følgende måte:

• Registrer deg her
    Når du har registret deg, får du en invitasjon til å laste ned appen til Motimate.
  • Logg inn, kursene ligger da klare for deg.
  • Ta kontakt med hjelp@dnt.no hvis du får problemer.

Ambassadørkurset
Ambassadørkurset er første trinn i turlederstigen, og er obligatorisk for alle turledere. Ambassadørkurset gir en innføring i DNT, kjernetilbud og verdier.

Kurset gjennomføres digitalt, og tar omtrent 1,5 time å gjennomføre. Kurset er delt inn i 4 moduler som kan tas separat.,på din mobil, nettbrett eller PC via linken til motimate.

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.