Til Turgrupper og aktiviteter
Turdeltakere på stein på fjelltopp
Fottur

Aktiviteter for ungdom i DNT Sunnmøre

DNT ung er et tilbud for ungdom i aldersgruppen 13-25 år. Ungdom er et av DNTs satsningsområder med et ønske om å få flest mulig unge med ut på tur. Aktivitetene arrangeres av ungdommene selv på deres egne premisser, med den hjelp og støtte de ber om fra administrasjonen.

Om DNT Ung Sunnmøre
Ungdommer koser seg på tur.

Om DNT Ung Sunnmøre

DNT ung har et variert aktivitetstilbud og arrangerer fjellturer, klatreturer, padling, hytteturer, og masse annet gøy.

Les videre
DNT Sunnmøre arrangerer friluftsskoler til sommeren
Friluftsskole er gøy og lærerikt

DNT Sunnmøre arrangerer friluftsskoler til sommeren

Er du mellom 10-14 og glad i å være ute? Bli med på friluftsskole i sommerferien!

Les videre

Unge Naturtalenter 2024-2025

Unge Naturtalenter er et utviklingsprogram i friluftsliv der ungdommer 16 til 19 år får muligheten til å delta i et årslangt program hvor de får erfaring med ulike typer friluftsliv og turlederrollen. Gjennom 8-10 temabaserte helge- og kveldssamlinger får deltakere variert kunnskap og kompetanse innen natur og friluftsliv. DNT Sunnmøre kommer til å starte Unge Naturtalenter høsten 2024.

Følg oss på facebook

Vi har en egen facebookgruppe for DNT Ung Sunnmøre. På Facebooksiden vår vil du finne informasjon om kommende turer og aktiviteter. Hold deg oppdatert om kommende turer du kan bli med på.

Følg oss på facebook

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.