Til DNT Sogn og Fjordane
Fottur

Turtips i Sogn og Fjordane

I Sogn og Fjordane kan du finne eit eldorado av friluftsaktivitetar uansett årstid og fysisk form. Regionen har både øysamfunn ved kysten, fjordarmar og spisse tindar. UT.no er DNT sin felles plattform for turmål, turforslag og hytter. Her kan du planlegge ditt neste eventyr!

Korleis brukar ein UTappen?

Sjekk inn med sjekkUT er vår digitale turpostkasse og gjestebok. Med SjekkUT kan du registrere dine besøk og samle på turpostar, fjelltoppar, hytter og andre turmål over heile landet. Lurer du på korleis ein kan sjekke INN med sjekkUT? Eller kva som er skilnad på turforslag, turmål og ruter? Kanskje du lurer på korleis du kan filtere i kartet?

Hjelpeartiklar for å lære meir om UT appen finn du her!

Turvett

Usikker på fjellvettreglane eller pakkelista? Uansett om du er nybegynnar eller ekspert kan du finne gode tips til turen på denne temasida frå DNT Sentralt.

Turvett

Bli frivillig i Sogn og Fjordane