Til DNT.no forside

Saksliste årsmøte 2023

Årsmøte i Lillestrøm og Rælingen turlag avholdes 27. mars kl 18 på Måsan aktivitetssenter i Lillestrøm.

Publisert: 01. februar 2024
Skrevet av: Helene Lillekvelland
DNTs tilbud

Vi ønsker velkommen til årsmøte! Årsmøtet er åpent for alle medlemmer. For å ha stemmerett på årsmøtet, må du ha vært medlem minst 4 uker før årmøtet, samt være over 15 år. Det kan ikke stemmes ved fullmakt.

Før vi går løs på årsmøtesakene vil vi få høre fra Paul Bjermeland, Områdeleder DNT Rutegruppa Østmarka NØ, om stier og ruter i Rælingen.

Det blir lett servering.

Saksliste

1. Godkjenning av innkalling og saksliste
  2. Valg av møteleder, referent og tellekorps
  3. Årsmelding med regnskap
  4. Forslag til endring av vedtekter
    Styret foreslår å endre første avsnitt av §7 Årsmøte fra "Årsmøtet skal holdes innen utgangen av mars. Årsmøtet skal kunngjøres i lokal avis og på internett minst fire uker før årsmøtet. Saker som skal tas opp på årsmøtet må være styret i hende minst 14 dager før årsmøtet. Styret i DNT Oslo og Omegn har tale- og forslagsrett på årsmøtet."
    til
    "Årsmøtet skal holdes innen utgangen av mars. Årsmøtet skal kunngjøres på internett og per e-post til medlemmer minst fire uker før årsmøtet. Saker som skal tas opp på årsmøtet må være styret i hende minst 14 dager før årsmøtet. Styret i DNT Oslo og Omegn har tale- og forslagsrett på årsmøtet."
  5. Valg av leder og styremedlemmer
    Valgkomiteens innstilling
  6. Valg av valgkomité etter forslag fra styret

Vedtak blir gjort med vanlig flertall.

Vedtektsendringer krever 2/3 flertall av de stemmeberettigede på årsmøtet. Alle vedtektsendringer må godkjennes av styret i DNT Oslo og Omegn.

Del artikkel:
Del på e-post

Se også

Se aktivitetskalender
Dølerud, Østmarka
Se aktivitetskalender
Finn deg en hytte i Oslomarka
Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka.  Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka. Kan nås med kano fra Losby.
Finn deg en hytte i Oslomarka