Til DNT Nedre Glomma
Stift

Frivillig i DNT Nedre Glomma

Dugnadsarbeid er selve ryggraden i Turistforeningens virksomhet. DNT Nedre Glomma har en stor gjeng med frivillige som gjør en flott innsats for fellesskapets beste. Dette arbeidet gjør at vi kan opprettholde vårt store tilbud og aktivitetsnivå. ​​Har du lyst til å bidra, du også? Dugnad er sosialt og hyggelig! Som frivillig kan du være med på hyttedugnad, merking og vedlikehold av våre stier, turplanlegging, turledelse, og som medhjelper på ulike arrangementer. Som frivillig skaper du også noe – en verdi for de som ønsker å delta på våre turer, bo på vår hytte og vandre på noen av våre stier.

For aktive frivillige i DNT Nedre Glomma
Fire menn i arbeidstøy utenfor en nybygd utedo. Foto.

For aktive frivillige i DNT Nedre Glomma

Her finner du skjemaer og annet nyttig for deg som er aktiv frivillig i DNT Nedre Glomma.

Les videre