For aktive frivillige i DNT Nedre Glomma

Her finner du skjemaer og annet nyttig for deg som er aktiv frivillig i DNT Nedre Glomma.

Publisert: 08. november 2023
Artikkel

Tusen takk for jobben dere gjør! Takket være dere kan vi invitere til spennende og trygge turer, inkluderende arrangementer, en innbydende hytte og aktivitetsløype, og godt merkede turstier.

Turrapport – denne skal du alltid fylle ut etter gjennomført tur. Turrapport for 2024 finner du her!

Turer i 2023 rapporteres her.

Risikovurdering – før tur er det viktig å vurdere risiko. Dette skjemaet skal alltid være utfylt før tur. Skjemaet kan du sende til nedreglomma@dnt.no.

Last ned skjema om risikovurdering her!

NB! Dette er en midlertidig ordning, i påvente av ny og bedre risikovurdering som skal være klar i løpet av våren 2024. Ikke alt vil være like relevant, men fyll ut det som passer til din tur.

Refusjon av reisekostnader og utlegg – har du lagt ut for noe i tilknytning til dugnad eller en tur du arrangerer? I dette skjemaet kan du fylle inn utgifter du har hatt, eller kjøredistanse. Husk å spesifisere hvilken tur/aktivitet det gjelder, og legge ved kvittering om du har hatt utlegg. Lagre ferdig utfylt skjema som pdf og send til nedreglomma@dnt.no. Last ned skjema for refusjon av reisekostnader og utlegg her!

Har du meldt deg inn i frivilligsystemet til DNT Nedre Glomma?

Velkommen til frivilligsystemet – alle som er frivillig hos DNT skal registrere seg i frivilligsystemet.

Les videre