Seniorgruppa i DNT Harstad og Omegn

Vi er ei gruppe med interesse for friluftsliv som tilbyr turopplegg for de godt voksne. Turene har likevel ingen aldersgrense. De går i rolig tempo. Det alltid minst en turleder som er godt kjent i området turen går. Vanligvis går våre turer på mandag formiddag.

Publisert: 17. oktober 2023
DNTs tilbud

Det alltid minst en dyktig turleder som er godt kjent i området. Normalt går turene på mandag formiddag og varer som regel i 3-4 timer med varierende lengde og vanskelighetsgrad.

På våre turer er det sosiale svært viktig, og det er trivelig å nyte matpakka ute med gode turvenner! Om du vil være med på en eller flere turer bestemmer du selv. Vi er glade for alle som vil dele gode naturopplevelse med oss.

Vi ønsker nye turvenner velkommen.

Noe du lurer på eller ønsker å spørre om?

Ta kontakt: Frivillige i grupper, utvalg og komiteer

Følg oss på Facebook: Facebook