Til Våre turer og aktiviteter
Fjell

DNT fjellsport Troms

DNT fjellsport Troms er en del av Troms Turlag. Vi arrangerer fellesturer, samlinger, grotteturer, medlemsmøter, skredkurs, skredworkshopper, klatrekurs og alpinkurs. Her treffer du mange nye turvenner!

Skredgruppa i Troms Turlag

Artikkel
Publisert: 17. desember 2023

Skredgruppa i Troms Turlag

Velkommen til Skredgruppa i DNT fjellsport Troms! Vi er en del av den lokale fjellsportgruppa og har vært aktive med skredkurs og andre forebyggende skredaktiviteter i flere tiår. Instruktørene i gruppa er alle lokale skikjørere med mange års erfaring fra toppturer og alle instruktørene er godkjente gjennom nasjonale sertifiseringsordninger.

Skredkurs, workshoper, skredkvelder og andre aktiviteter er en stor del av aktiviteten vår. Bli med oss for å lære mer om skredfaget, se oversikt over planlagte aktiviteter nederst på denne siden.

Norsk Fjellsportforum

DNT fjellsport Troms er medlem av Norsk Fjellsportforum(NF) og er godkjent kursarrangør på nivå 2.

Alle våre instruktører er NF-godkjente og som arrangør på nivå 2 har vi sertifisering til å holde alle kurs innen NF-systemet, inkludert instruktørkurs.

#knowbeforeyougo