Til Våre turer og aktiviteter
Fottur

Barnas Turlag i Troms Turlag

Vi vil at flest mulig skal kjenne på gleden ved å være ute i naturen og ikke minst bli glad i naturen. Barn som blir glade i naturen vil også bidra til å verne den. Barnas Turlag er Troms Turlags gruppe med aktiviteter for de mellom null og 12 år. For bare 145 kroner blir ungene medlem et helt kalenderår. Alle medlemmer under 14 år overnatter gratis på Troms Turlag sine hytter. I dag har vi Barnas Turlag i Dyrøy, Målselv, Karlsøy, Balsfjord, Nordreisa, ​​​​​​​og Lyngen ​​​​​​​kommune, samt i Tromsø og på Senja. Følg lenkene for gå direkte til de lokale turgruppene. Nederst på denne siden finner du vårt spennende aktivitetstilbud.

Husk at alle deltagere på turer i regi av Troms Turlag er med på eget ansvar og at du som forelder har ansvar for eget barn!

Alle aktivitetene i Barnas Turlag er foreldredrevet, vi er dermed avhengige av foreldre som bidrar til å skape fine naturopplevelser. Vil DU være med som frivillig i Barnas Turlag Tromsø - send en e-post til oss på: merethe.stiberg@dnt.no.

Vi ser frem til å høre fra deg!

• Barnas Turlag-grupper i Troms Turlag