For styret i Troms Turlag

Som medlem i styret er det viktig at du kjenner til eller blir kjent med både historikk og arbeidsoppgaver i Troms Turlag og Den Norske Turistforening som er paraplyorganisasjonen vår. Du er med og bidrar til å sikre at formålsparagraf og verdivalg etterleves og videreutvikles.

Publisert: 21. februar 2024
Artikkel

Vi anbefaler derfor at du skaffer deg et overblikk ved å ta nettkursene som ligger ute på DNTs app Motimate, som du enkelt laster ned på telefonen og som gir deg tilgang til følgende nyttige kurs:

• Ambassadørkurs
  • Organisasjonskurs
  • Etikkvettkurs
  • Trygg aktivitet i DNT

Som medlem i styret i Troms Turlag skal du også ha mottatt:

• Beredskapsplanverket til Troms Turlag
  • HMS-håndbok for Troms Turlag
  • Beredskapskort for Troms Turlag

Her finner du nyttig informasjon om hvordan du og alle andre frivillige i turlaget forventes å opptre i situasjoner forbundet med risiko, ved uhell og i krisesituasjoner.

Tusen takk for jobben du gjør som styremedlem!
Din innsats betyr utrolig mye for turlaget!