Smilende mennesker i røde vester med rød T på hvit bakgrunn smiler mot kamera

Hvordan bli frivillig i Stavanger Turistforening?

Det er tre enkle steg for å kunne bidra som frivillig hos oss. I vårt informative frivilligsystem finner du ledige oppdrag du kan være med på og mye annen nyttig informasjon til våre frivillige. Les videre for innloggingslenken.

Her er lenken til frivilligsystemet: https://dnt.mobilise.no/mobile/

Den fungerer som registrering og deretter innlogging.

STEG 1: Delta på ambassadørkurs. Dette er et “Bli kjent-møte” hvor du blir introdusert for arbeidet til Stavanger Turistforening, hvilke verdier foreningen står for og hvordan det er å være frivillig hos oss. Kurset består av en digital del og et fysisk møte. Meld deg på neste ambassadørkurs her.

STEG 2: Registrer deg i frivilligsystemet vårt. Etter kurset lager du en bruker i vårt frivilligsystem. Her krysser du av hvilke frivillige oppgaver du er interessert i og hvilken kompetanse du kan bidra med. I frivilligsystemet vårt vil du motta varslinger om nye oppdrag som passe for deg. Mer informasjon om hvordan du registrer deg i frivilligsystemet vårt finner du her.

STEG 3: Samtale med veileder. Vi blir bedre kjent med deg og finner ut hva du har lyst å bidra med i Stavanger Turistforening.

Bilder fra 7-nutsturen 2022, fra Dale til Gramstad over sju topper. Frivillig, dugnad, drikkestasjon på Gramstad.
Stranddalen turisthytte sommeren 2022.