En dame med sjal og rød DNT vest smiler til et barn som står med ryggen til. Noen andre damer med rød DNT vest står rundt henne.

Bli frivillig der du bor

Det er åtte turlag i Stavanger turistforening. Turlagene arrangerer turer og aktiviteter i nærområdet. Frivilligheten varierer i alt fra turleder, dugnad til styrearbeid. Her finnes mange muligheter for å bidra i ditt nærmiljø.

Det er en fantastisk innsats som blir lagt ned av frivillige for å skape friluftsaktiviteter i nær der du bor. Aktivitetene er mange og allsidige.

Finn turlaget nær deg:

Dalane, Hjelmeland, Jæren, Randaberg, Rennesøy og Finnøy, Sandnes, Strand og Forsand og Suldal.

Bilder fra 7-nutsturen 2022, fra Dale til Gramstad over sju topper. Frivillig, dugnad, drikkestasjon på Gramstad.
Stranddalen turisthytte sommeren 2022.