Til Kongsberg og Omegns Turistforening
Fottur

Unge Naturtalenter

Unge Naturtalenter er et lederutviklingsprogram og friluftslivstilbud for ungdom.

Vi søker ungdom som vil være med å klatre ute, padle kano, gå på ski i vinterfjellet, padle kajakk og ellers ha det gøy i naturen!

Vil du være med på et år fyllt med friluftsliv?

Her vil du få tilgang til masse kompetanse og spennende turer, uten å måtte betale for det selv.

Programmet er gratis for alle.

Det stilles klare forventinger til ungdommen om oppmøte og deltakelse.

Du må være klar for å sette av litt tid, for å utvikle deg masse - både innenfor friluftsliv, men også som leder for andre og innsikt i hva du selv klarer og mestrer.

Les mer og søk nå!

Søknadsperioden er fra 1. mai til 31. august.

Unge Naturtalenter

Kongsberg og Omegns Turistforening gir 15 ungdommer mellom 15 og 19 år muligheten til å delta i et årslangt program hvor de får erfaring med ulike typer friluftsliv og turlederrollen. Prosjektet vektlegger personlig vekst og inspirerer til friluftsaktivitet. Ingen forkunnskaper innen friluftsliv er nødvendig, vi ser etter motivasjon fremfor erfaring. I løpet av året vil du få erfaring fra massevis av ulikt friluftsliv og spennende opplevelser.

Les videre

Bli frivillig i Kongsberg