Til Aktiviteter KOT
Fottur

Vil du være med og starte Turboklubb?

Mangler det Turboklubb i ditt nærområde?  Er du en som liker å være mye ute sammen med barna, og trives med bålkos i nærnaturen? Da er akkurat du den vi ser etter! For å starte flere Turboklubber trenger vi nemlig engasjerte, aktive, frivillige som kan tenke seg å bidra.

Som frivillig i Barnas Turlag Turboklubben får du:

• En sosial aktivitet med barn og voksne i eget nærmiljø
  • Gratis førstehjelpskurs og nærturlederkurs
  • Dekket kostnader til utstyr og materiell dere trenger til turene og aktivitetene

Ta kontakt med ditt Barnas Turlag for å melde din interesse!

Aktivitetene i Turboklubbene kan være helt lavterskel og det enkle fungerer ofte best. Et bål, frilek og medbrakt kveldsmat er ofte alt man trenger for å ha en fin utestund sammen. Andre ganger er det fint å ha et tema for aktiviteten, gjerne knyttet til sesong eller årstid.

I denne artikkelen kan få mange gode tips til aktiviteter til Turboklubben.

Bli frivillig i Kongsberg
Barnas Turlag