Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.

Frivillig i DNT Sør-Helgeland

DNT Sør-Helgeland har mange frivillige i alle aldre som er med å gjøre en innsats både i nærmiljøet og på fjellet. Som frivillig kan du være med på hyttedugnader, merking og vedlikehold av stier og trimposter, turplanlegging og turleding.

Sør-Helgeland søker frivillige som ønsker å bidra med sitt gode humør og sine sosiale og serviceinnstilte egenskaper ved ulike anledninger. Det er ikke nødvendig å være turfanatiker for å bli en av våre DNT-verter, men du må trives med å ta en rolle overfor de som deltar på aktiviteter og arrangementer som du er vertskap for.

Alle frivillige får gratis kurs og opplæring, og de blir en del av et inkluderende, spennende og voksende felleskap.

For mere informasjon ta kontakt med oss på epost: Sor.helgeland@dnt.no tlf: +47 915 22 945

Dette trenger vi frivillige til:

• Hyttedugnad
  • Turledere