Til Årdal Turlag
Hus

Hytter i Årdal

På stølen i Gravdalen har Årdal Turlag restaurert tre sel. Desse er låst med DNT-nøkkel og tilgjengelege som ubetjent DNT-hytter. Stølen ligg fint til 850 moh, i sørenden av Gravdalen, ein sidedal til Utladalen i Årdal. Lenger inne i dalen, såvidt synleg frå stølen tronar Austabotntind saman med Ringstindane og Stølsmaradalstind. Frå stølen har du og fin utsikt mot Falketind og Hjelledalstind på andre sida av Utladalen. Gravdalen er ei lita perle som mange fleire burde besøke! Til Gravdalen kjem du enklast frå Hjelle i Utladalen. Følg grusvegen frå Hjelle til forbi 3.brua. Der tek du av på sti til Avdalen gard og vidare oppover til Gravdalen. Du kan også gå frå Skihytta i Fardalen eller via Stølsmaradalen (sjå turtips lenger ned på sida)

Bli frivillig i Sogn og Fjordane
Lokalt medlemsskap