Vi trenger flere frivillige!

Vi trenger flere engasjerte personer som kan være med å skape Lillestrøm og Rælingen turlag. Er du interessert i friluftsliv og ønsker å bidra til at andre også kan ha glede av naturen? Da er det deg vi leter etter!

Publisert: 01. februar 2024
Skrevet av: Helene Lillekvelland
Artikkel

Endelig er vi i gang med arbeidet med å skape Lillestrøm og Rælingen turlag! Som nystartet lag, er det mange roller som skal fylles.

Som frivillig kan du være med å påvirke tilbudet. Brenner du for nærturer, stirydding, aktiveter for en bestemt gruppe, en bestemt type aktivitet eller et spesielt turområde, kan dette være en sjanse til å bidra til at dette blir en del av vår portefølje.

Er du lagets nye styreleder?

Et turlag med så stort nedslagsfelt trenger folk fra alle deler av Lillestrøm og Rælingen som kan bidra til å skape aktivitet der de bor. I tillegg til turledere og dugnadsentusiaster, trenger vi også de som ønsker å delta aktivt i organisasjonarbeidet, med alt fra økonomiarbeid til kommunikasjonarbeid.

- Vi er spesielt på jakt etter noen som kunne tenke seg å ha et overordnet ansvar som styreleder. Vi er en kompetent og god gjeng i arbeidsgruppa som jobber for å få på plass et styre. Mange roller er fylt, men vi leter fortsatt litt etter noen som kan ta lederjobben når alt er på plass, sier Helene Lillekvelland, leder for arbeidsgruppa.

Hun oppfordrer interesserte til å ta kontakt for en nærmere prat, dersom dette er noe for deg.

En spennende tid med mange muligheter i vente

Foran oss ligger en tid med mange planer, ønsker og ambisjoner. Vi gleder oss til å komme i gang med alt fra formell stiftelse til daglig aktivitet.

- Med 4300 DNT-medlemmer i vårt område, har vi stor tro på at et lokalt tilbud vil være til stor glede for mange. Vi har også tro på at en del av disse ønsker å bidra aktivt inn i laget.

Om du ønsker å bli frivillig, kan du registere deg i DNT Oslo og omegns frivilligsystem. Vi vil gjerne at du også tar kontakt med en av oss i arbeidsgruppa, så vi kjapt kan ta en prat og høre hva du vil bidra med.

Se aktivitetskalender
Dølerud, Østmarka
Se aktivitetskalender
Finn deg en hytte i Oslomarka
Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka.  Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka. Kan nås med kano fra Losby.
Finn deg en hytte i Oslomarka