Turlaget fyller 1 år!

Turlaget ble formelt stiftet 2. juni 2022 og nærmer seg dermed 1 år. Vi liker bursdager og feirer dette med jubileumsuke! Dermed blir det turer hver dag fra 30. mai til 6. juni.

Publisert: 01. februar 2024
Skrevet av: Helene Lillekvelland
Artikkel

Det er ikke helt fritt for at vi er litt stolte over hva vi har fått til. Fra årsmeldingen kan vi se at vi arrangerte et 20-talls arrangementer i 2022 og farten har bare økt inn i 2023. Vi har fått et godt knippe frivillige med oss på reisen og ser frem til å utvide tilbudet vårt fremover.

Hva passer vel da bedre enn å feire oss selv med det vi liker best? Nemlig tur! Under finner du en oversikt over de planlagte turene i den ovale bursdagsuka. Oppdateringer kommer løpende.

Hurra for oss!

Se aktivitetskalender
Dølerud, Østmarka
Se aktivitetskalender
Finn deg en hytte i Oslomarka
Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka.  Røyrivannskoia og Stallen i Østmarka. Kan nås med kano fra Losby.
Finn deg en hytte i Oslomarka