Dugnadsprisen 2024 - Pia Merethe Olsen

Dugnadsprisen 2024 tildeles Pia Merethe Olsen

Publisert: 20. mars 2024
Artikkel

Pia Merethe Olsen har bidratt med dugnadsarbeid i DNT Nedre Glomma i flere år. Hun arrangerer turer for Tur og Kultur, Spontangruppa og Barnas Turlag, og tar gjerne en stor del av ansvaret for arrangementer som Kom deg ut, Østtorpdagen og Opptur. Hun sitter i styret, i komitéen som er ansvarlig for turprogrammet til Tur og Kultur, og i arrangementskomitéen til høstens fjelltur.

Pia er et skikkelig positivt og pålitelig «ja-menneske» med stor omsorg for sine medmennesker, og som vi er veldig takknemlige for å ha med oss i foreningen. Pia Merethe Olsen tildeles dugnadsprisen 2024 for sitt store engasjement i DNT Nedre Glomma!